I'm Back!

Nu är somamren över och vi ska alal gå tillbaka till våra normala rutiner igen :P men min sommar har varit underbar och den är inte riktigt slut än men den avslutades men en underbar resa till rhodos med sabina! hur roligt som helst och verklgien behövnde! jag kände att det där var verkligen ngt som jag var tvungen att göra :D såååå könt! nu är jag iaf tillbaka i umeå... när ja kom upp hit tillbringades den typ två min i lägenheten sen hem till marie för att se film o mysa.. sov över där och sedan åkte vi in till staden för att kolla läget lite.. herregud va saker o ting förändras mkt när man är borta.. det är inte som på öland där allt e precis likadant :P hehe men iaf sen på kvällen träffade vi hanna o käkade middag o snackade lite grann o så där sen såg jag och marie på the bridemaides... ASROLIG! se den om ni inte sett den höll på o dö av garv under typ hela filmen :D igår gjorde jag de mesta här hemma packade upp fixade o donade lite å sådär... fick ett samtal från studierektorn att de kommer bli en liten annourlunda kurs vi läser till hösten men de blir nog bra :D nu ska jag snart in till stan med marie för att käka lunch sen okväll blir det antingen NH eller SM :P vi får se vad vi känner för när dagen e slut :P ha det så bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0