en liten lista sådär ;)

Vilken färg har dina skor? - svarta... mest ;)
Hur många sms har du skickat med din telefon? - 25 365
Vem är nummer 9 i din kontaktlista? - Andy
Vilka finns i din "mottagna samtal"lista? - Hanna, Marie, Mamma, Emmaliz, Gith, Ulrika,
Vilka namn finns i din smsinkorg? - typ alla i min kontaktlista eftersom jag inte rensat den på typ ett år
Vem kysste du senast? - Han i lördags ;P
Vem kramade du senast? - Han i lördags :P
När såg du din bästavän senast? - oj asså bästa vän... beror på vem jag ska välja..
Din favoritfilm? - shit det är svårt.. jag vet inte jag gillar typ allt men dagboken, allt för min syster, m.m
Din favoritlåt? - det ändras för varje dag ;)
Bär du på en stor hemlighet just nu? - japp
När vaknade du imorse? - runt elva
Gillar du hästar? -  Asså jag har inget emot dem men de e inget favvodjur kanske
Har du ett turnummer? Vilket? - nej
Vem hade du velat träffa just nu? - oj..  vem som helst? hde ju varit coolt o träffa typ barney stinson :D
Vilket är det bästa året hittils? - 1989.. Jag föddes ju! :D
Är du kär? - inte nu nej..
När drack du alkohol senast? - lördags :P
Är du en rökare? - nej
Föredrar du snus eller rökning? - inget av dem men om jag måste välja så snus.. skadar mer den som snusar än de runt om.
Vad heter du i mellannamn? - Sofia och Margaretha
Vilken klass går du i? -EEh HK2
Är du oskuld? - nej
Ditt favoritband? - Hoffmaestro
Din favoritartist? - oj jag har ganska många
Thåström eller Håkan Hellström? - Håkan
Göteborg eller Stockholm? - Sthlm
Vars bor du? - Umeå
Vars vill du bo? - spelar ingen roll jag känner mig hemma vart jag än bor :D
Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? - Dancing on my own med Robyn
Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? -  Mikrofånkåt med September
Vem skrev åt dig på msn senast? - Sabina
Vem skrev du senast sms med? - Sabina
Vem ringde dig senast? - Mamma
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - Maries och min Marängswiss ;)
Blind eller döv? - blind..
Har du MVG i något? Isåfall vad? - kan inte få MVG på universitetet
Hur gammal tror du att du kommer bli? - runt 80
Vad vill du jobba/jobbar som? - lärare
Var är dina syskon just nu? jaaaa sara är väl antingen hemma eller hos någon vän martin sitter väl framför datorn :P
Favoritkändis? - är inte så brydd av kändisar..
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - oj det är jättelänge sen... när jag åkte in till kalmar i somras
Har du piercingar? Isåfall, vars? - nope
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? - super mario låten
När grät du senast? - när jag såg no water for elephants
Är du vig? -  nja.. lite e jag iaf :D
Vad står det i ditt senast skickade sms och vem var det till? - dunk i ryggen till sabina
Använder du hårspray? -  Ibland
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - just nu vill jag vara singel men inte hela livet..
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej och kommer aldrig vara det heller
Uppsatt hår eller hängande? -  uppsatt :D
Vill du gifta dig i framtiden? - Ja det vill jag :D
Vilken vän vet mest om dig? - jag skulle nog säga Emmaliz
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? - inte vän men bekant..
Vem skrev åt dig på Facebook senast? -  Marie
Vad stod det i din senaste händelse? - bli av med halsbränna? ja då tuggar man rå potatis
Vill du bli modell? - Nej
Din bästa tjejkompis? - Emmaliz
Bästa killkompis? - Alex
Vad var det senaste du installerade på din dator? -  oj det kommer jag inte ihåg
Vem är den perversaste person du känner? ja kan inte räkna upp alla här ;)
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? ögonen och näsan
Favoritdryck? -vatten
Favoritdryck innehållandes alkohol? - Vin
Senaste CD-skivan du köpte? - Haha hur gammal e denna listan?? cd skiva?!
Har du några plancher i ditt rum? På vem/vad? - Nej det har jag inte..
Har du haft oskyddat sex? - Nej
Hur många har du strulat med på en kväll? - en
Har du rökt på/knarkat? - NEJ!
Hur ofta festar du? - Allt för sällan
Favoritskådespelare? - inte den blekaste! finns så många bra!
Favoritkomiker? -  Johan Glans :D
Klänning eller kjol? - Klänning
Har du varit med på TV? - Vill ju inte skryta meeeen ja ;)
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? - typ vakna med the voice, nyhetsmorgon eller något sånt ;)
Snyggaste kändisen? - jag :D
Vart vill du resa innan du dör?- Jorden runt :D

Mycket Nöje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0