Tåg...

Sitter just nu på tåget mot Karlstad... det fins inte så mkt att göra på ett tåg direkt men jag har bara 1,5 timmar kvar nu.. började dagen astidigt sov varje morgon denna vecka.. jag e så jävulskt trött! iaf upp vid sju.. slänga i sig lite frukost för att sen bege sig mot flygbussen.. när ja satt o väntade på den.. som alltid e försenad.. att ja aldrig lär mig det.. men skulle ja komma sent ja då är den säkert i tid så bättre att vara i tid än komma försent.. inne på flygplatsen i umeå köpte jag en bok.. den tredje boken av Johan Theorin.. den verkar vara bra :D väl i sthlm hade jag ett uppehåll på tre timmar ungfär så då hade jag bokat lunch med Låtta :D vi gick på ngt ställe på stureplan och åt lunch.. så nu är man ganska mätt! :P och sen nu sitter jag som sagt på tåget.. kommer inte ha ngt internet i helgen.. eftersom min faster inte är så "modern" av sig men de är lugnt.. kommer nog inte ha tid med internet iaf.. jag åker ju hem igen på lördag morgon så det är lugnt.. nehe roa sig på nätet ett tag till då :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0