HEMMA!!!! :D

ÅÅÅHHH det är så skönt o vara hemma igen! :D min säng är heeelt underbar! började min resa från umeå vid 17 och flyget gick 19.00 vid 20.00 träffade jag Lisa på arlanda och vi hade turen att sitta brevid varandra på flygresan ner :D jättekul o se henne igen :D sen när vi väl kom till kalmar så mötte emma och jenny oss där.. självklart var lilla viggo med me... han är ju så söt! sen i bilen var de väl inte tyst en minut... uppdatering om allt som hänt o allt annat konstigt.. haha mycket underhållande.. sen svängde vi förbi gith för emma hade sthivens cigaretter så då blev vi bjudna på ett glas vin med.. haha, sen hem... asså ja möts av pappa i dörren o han ser helt chockad ut o ja frågar om han bev orolig när de kom en bil mitt i natten.. ja sa han.. pga av förrådet :P haha söt pappa :P sen gick j in osa hej till mamma.. hennes min... obetalbar! :D haha chockad nyvaken och glad.. på en o samma gång :D nu ska jag sova i  min sköööööna säng..e lite trötter faktiskt.. men kort o gott.. det är så skönt o vara hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0