Galen kväll :D

idag taggar vi inför kvällen... tyvärr blev de inte som vi planerat men Jag och Emma.N åker iaf in till Kalmar.. hoppas några fler hänger med.. iaf.. ikväll blir det festa hela naten lång.. sjukt länge sen ja festade i kalmar... ska bli roligt :D idag har jag pluggat och bara slappat.. laddat inför kvällens bravader.. när man festar med Emma.N vet man aldrig hur det blir :P hahah Underbart! vi ska Möta upp Sabina inne i kalmar med.. NICE! ikväll ska vi ät kroppkakor.. ska bli så gott! :D sjukt länge sen jag åt det med.. mums mums mums.. palt är inte riktigt samma sak.. jaja nu ska jag förtsätta göra mig iordning :D kommer bli asnice.. kör på lockigt hår ikväll :D komemr bli fint :D hoppas alal får en bra lördagskväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0