Mitt allt!

sorry för den låga uppdateringen men jag har inte haft tid...  när jag äntligen kom ner till öland efter en övernattning i sthlm så var det så skönt o bara koppla av.. och de var så kul o se allas miner.. jag och Sara hade verkligen lurat skiten av alla! ingen viste något absolut ingen! mamma märkte inte ens att jag var hemma, de tog typ tio minuter innan hon såg mig liggandes i soffan ;) men ändå var hon inne i vardagsrummet o höll på :D sen gith, ewa, de på jobbet.. asså herregud minerna är obetalbara.. jag älskar minerna helt ut :D iaf.. på kvällen när jag kom ner så åkte vi upp till maria sundin de var värsta snö ovädret! men vi kom fram o vi skulle bada ute.. och de var så skööönt och sitta i bubbelpolen när det bara blåste o snöade! helt underbart :D somnade som en stock på kvällen sen :D
,
dagen efter så åkte jag gith o sara ner till stan o fikade det var skönt att vara tillbaka i lilla borgholm o framförallt kul o köra lite bil igen :D man saknar det mer än va man tror... sen på kvällen gick hela familjen på krogen och käkade.. det var så gott o så trevligt o amn kände sig verkligen hemma :D sen gick jag sara o gith in till fam engström o såg på film :D det var skönt.. jag somnade efter kanske tio minuter :P
.
nästa morgon blev det en dag på krogen hjälpte gith att julpynta klart ute i baren.. och fixade och donade, känns skönt att bara vara utan en massa måsten! på kvällen tog jag det bara lugtn umgicks med min familj och myste.. när de somnat drog jag till krogen o kollade läget så hade de slutat o jag sara o gith åkte upp till gith och satt och snackade om allt o ingenting till kl tre på natten det var minnen om allt möjligt verkligen roligt... men saknaden om sommaren närmade sig med stora steg...
.
lördagen, hade vi lite adventsika med familjen eftersom alla var hemma då för på söndagen så skulle man iväg o hann inte med de så vi hde de på lördagen :D det var mysigt, sen hade vi på krogen en liten adventsfika med.. ajg hjälpte gith skaffa spotify och skype så nu har hon de med :D Sen på kvällen hjälpte jag krogen och bakade 117 mandelmusslor, det är iaf en början sen får vi se hur mkt de får baka ;) men de var en början iaf.. eftersom amma o pappa var bortbjudna på middag gjorde jag det o de var skönt o avkopplande.. sen åkte jag sra o gith upp till gith o de blev en sen natt igen ;)  hemma vid tre igen..
.
söndagen, sista dagen.. mycket vemodigt.. satt för de mesta på krogen och bara njöt.. de e verkligen mitt andra hem :D men jag bara älskar alla människor som är där-- de e lv o rörelser och de händer ngt hela tiden... sen kom man till den jobbbiga biten.. säga hej då till alla... jag träffar de igen om tre veckor förutom Sara o Alex.. de var jobbigt o säga hejdå till de eftersom de tar ett halvår innan jag ser dem igen.. de kommer vara konstgt att de inte e på krogen när man kommer o hälsar på men de är ju inte döda direkt :P

Kommentarer
Postat av: Emmaliz.

Det låter som en toppenhelg! Vart ska Sara och Alex?

2010-11-29 @ 14:06:06
Postat av: Anna.E

De ska till sälen båda två :D

2010-11-29 @ 15:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0