MacBook Pro!

Wohooo har skaffat mig en ny dator, och inte vilken dator som helst utan det är en MacBook Pro! and i love it! jag verkligen älskar den! kommer nog göra det roligare att arbeta med skolarbeten med :P haha eller det är det jag inbillar mig iaf.. idag har jag skrivit på rapporten sen har varit på mitt egna äventyr till umedalen... hehe de gick ganska bra att ta sig dit iaf :D sen när jag ska betala så medges inte mitt köp! PANIK! så jag försöker ringa banken men eftersom det är allahelgona helg denna helgen så är ju inte öppentiderna som de ska.. så banken var stängd... så jag ringer min andra bank(pappa) o han sätter över pengar på mitt kort så jag kan handla! THANX! så nu sitter jag hr med min dator o jag älskar den!!!!! ikväll blir det en lugn kväll.. änder inte mkt als faktiskt vilket käns skönt ändå :D loooooove!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0