när ingen vet, när ingen ser din ensamhet då finns jag här..

asså denna dagen har verkligen var händelselös.. heter det så? aja skit samma.. har inte gjort mkt idag inte.. har varit ute o gått de är väl det jag gjort typ... av någon anledning fick jag ett otrolig sug idag att lyssna på gammla svenska låtar som var hippa på 80-talet.. sagt o gjort gick ut i vårat föråd och hittade massa gammla skivor från 80 talet.. hittade även massa lp skivor men de kan man ju inte spela nu för tiden då man inte har någon lp spelare.. tänk va utveckligen har gått fort fram på ca 20-30 år.. från lp till ipod/iphone.. undrar  om det är någon som har kvar en gammal lp spelare längre....jaja same shit.. imorgon ska jag grovstäda hela huset.. skulle egentligen gjort det idag men jag pallade inte men imorgon måste jag göra det..

ikväll har jag inte heller gjort ett skit börjar bli liiite långtråkigt att bara vara hemma o inte göra något så jag hörde av mig till D och frågade om vi kunde ses.. och de gick fin fint så vid nio brummar jag iväg:Digår var jag verkligen jätte uttråkad så jag gjorde ngt jag inte gjort på jääääätte länge.. hur patetiskt det än låter så loggade jag in på en chat o drev med människor från höger o vänster:P haha hittade på allt jag sa o skapade en annan personlighet.. haha jag var en 25 åring som pluggade till civilingenjör och samtidigit jobbade extra på NK..haha va folk är lättlurade;) bad tom en snubbe komma o hälsa på mig på jobbet och fråga efter Olivia.. hahaha usch lite taskigt men va faan jag hade astråkigt o hur många tar sånna där chattar seriöst?

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0