I'aint missing you at all

åkte till simhallen och simande igår.. blev inte lika många längder som jag hade hoppats på men det blev ju några iaf;) så det var skönt o när aj sitter där i bubbelpoolen så blir jag så otroligt sugen på fruktsallad haha så en minut i nio hoppar jag in på ica.. haha hatobjektet nummer ett heter Anna;) men jag var snabb jagplockade på mig de jag skulle ha o betalade på typ två minuter.. i min fruktsallad så blev det kiwi vindruvor päron äpple banan apelsin och nötter.. mumma säger jag bara det var jävligt gott efter man hade simmat kan ajg säga er!;) sen hade jag fått ett tips om en artist som heter tyler hilton och asså hans låt missing you är bara så jävla grym! jätte bra verkligen rysningar till max!

sen i morse blev jag väck jävligt tidigt för att vara mig av soffan:D hade dde varit någon annan i luren hade jag nog blivit sur men eftersom de var soffan blev jag bara glad:) har inte pratat med henne på tvåv eckor så det var jättekul o prata med henne igen hon uppdaterade mig om thailandsresan och jag kan säag att jag blev ltie smått överraskad över hennes trapatser;) haha men amn lever bara en gång;) sen när jag pratat klart med henne gick jag till gymmet för o träna skulle ha mött upp emma o gith där med men de tog en promenad istället sen möttes vi upp på roberts för en frukost..

sen åkte jag hem o fixade o grejade liten sen bort till krogen för att fixa till hemsidan yttligere lite den blir bara snyggare o snyggare för varje dag som går;) haha jag och emma är värsta bra på detta=) haha sen in till ewa o skulle ta en snabbfika.. slutade med en två timmars fika.. men vi fixade med hemsidan samtidigt så de tyckte jag var lugnt;) sen hade jag tagit på mig uppgiften att jag skulle baka citronpajen som vi har på menyn i helgen.. ja det gick ju som det gick.. första pajen blev kanon sen när ajg skulle göra fyllningen till de andra två så gick de itne riktigt som ajg ville först så var grytan ajg använde inte riktigt ren för när jag rörde runt så lossnade de gammalt bränt grejs från kansterna så de var bara att slänga sen när jag gjorde omd en för andra gången ja då smakade den bara maizena mjöl.. blä! så tredjegången gillt tänkte jag.. och självklart gick det;) bra mig.. tog bara tre timmar men iaf;) så nu ska vi hem till gith och se ngn film o provsmaka en ev pajerna för o se om de går att servera;) haha hoppas vi inte dör iaf;) Tjing;)

ILUAB

Kommentarer
Postat av: soffan

yep thats right! man lever fan bara en gång. lika bra o göra allt:) man ska aldrig ångra det man gjort, bara det man inte gjort ;)

2010-02-11 @ 22:56:53
URL: http://sofivestin.blogg.se/
Postat av: Dess

Mohaha!

Missing you <3

2010-02-12 @ 12:01:05
URL: http://missraja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0