There’s only one place I gotta be with music all over me baby there’s heartache on the dance floor

har inte uppdaterat min blogg på länge och jag har egentligen inte haft ngt att skriva av mig fast egentligen har jag jävligt mycket att skriva av mig men har inte orkat.. i helgen som var va det jätte mycket på krogen.. de var fullt varje dag typ.. morsdag var nästan kaos o man viste inte vad man skule göra åt saken.. men så är det ibland.. men de löste sig tillslut... på måndagen gjorde jag inte så mkt.. första juni första sommarmåaden=) mee like! i tisdags åkte jag emma alexander och maria till djurparken.. haha ja de var oxå en upplevelse.. skulle titta på den nyfödda tger ungen.. tror niman fick se den elelr !? NE!!! va faaan... aja vi fick se massa andra roliga djur.. o lite läskiga med.. säger bara åsna så fattar ni som var emd:P hahaha helt galen... o sen av någon konstig anledning vann alexander en en gång över mig i olika spel.. jävla skit... ja kommer faan aldrig vinna över honom.. men vänta bara en vacker dag då jävlar! på kvällen åkte jag upp till emma o såg på changeling... en väldans bra film! det är verkligen en film som alla borde se... den är lite hemsk men faan va bra den är!!

ig¨r var det väldigt konstigt väder här.. först regnade de sen sken solen.. sen regde de igen o sen sol så höll de på hela jävla dagen så jag åkte o hyrde lite filmer.. sen lämnades min bil in till bisiktningen.. håller tummarna för att den går igenom för den är lite hrm.. ja va ska man säga.. i dåligt skick:P sen på kvällen åkte jag up till emma o kolade på mer film:P vi såg wild child.. den var faktiskt riktigt rolig:P haha man vet aldrig hur saker o ting slutar:P haha sen idag var jag o emma nere på stan o käkade lite lunch.. sen fick jag ett samtal från min fader att min bil hade klarat besiktningen o att jag kunde hämta honom!=)=)=) Ett år till med faran=) haha nu snart ska jag åkla upp till emma o se på film... har blivit mkt film på sistone.. ikäll blir det vi hade iaf tur med vädret-igen:P har inte sett den så jag hoppas den e bra.. känner för o skratta lite=)
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0