I rather spend my day with you

okej vart har jag inte ont för någonstans nu? lilltån kanske?  har ont överallt nu.. midjan och uppåt är värst och de som gör absolut mest ont just nu är min hals och i vänster öra.. asså jag vill bara bli frisk från denna skiten nu så jag kan återgå till mitt normala liv=) jobb o festande:P haha ne men seriöst d e så sjuuuukt tråkigt att vara sjuk.. har legat still i fem dagar snart o jag håller på att dö helt seriöst av utråkighet har kolalt på alla filmer jag har hemma o kan inte direkt se fler eftersom jag har sett de minst två gånger var... blev enormt sugen på att se titanic igår men hittade inte den filmen:( sånt e så otroligt jobbigt.. vet att vi har den någonstans.. frågan är bara var...

men åh nu kom jag på en grej.. jag är ju helt dum i huvet.. jag har bara kolalt på alla dvd filmer vi har... men hallå vhs varför tänkte jag inte på det innan:P nu har jag minst två kassar med vhs filmer att gå igenom:) nice... men de jobbiga är att de filmerna måste jag se på en 12tum stor tv.. inte lika kul.. men bättre än inenting iaf.. wiiie min dag är räddad:) sen ikväll ska jag till vårdentralen för och kolla om jag har körtelfeber.. har jag det kanske jag inte kan åka till turkiet:( s¨å jag hoppas verkligen inte jag har det för jag vill verkligen utomlands!! men aja nu ska jag fokusera på at bli frisk.. dricka massa med vatten och proppa i mig panodil..

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0