Jobb och film

igår var jag och fikade på roberts med sara gith ewa och emma.. klinta har hittat sitt favvofik=)sen har jag beställt klipptid oxå! herrejävlar.... jag som aldrig klippper mig men ändå... så de ska bli lite spännande=) sen gjorde vi massa saker o helt hux flux var klockan halv fyra! då skulle vi köra gith till krogen men hon var tvungen att åka hem först o fixa sig så då kunde ja lika gärna hämta mina kläder samtidigt och börja jobba... helt okej faktiskt o jobba igår förutom att ett gäng inte ville gå hem... de satt i nästan sex timmar men deras nota blev på ungefär 9.000 så det var bra=) men man var lite sliten när man tittade på klockan o undrade varfrö de inte gick hem...

sen åkte jag och sara upp till gith o skulle se på en film.. den verkade asbra! men va händer efter max tio minuter!? JO Jag somnar! ja vover igenom heeeela filmen o vaknar när eftertexterna kommer.. helt slut var jag.. sne kör sara hem  mig och när ja ska gå o lägga mig.. trot ni jag är trött eller!? ne inte ett piss så jag ligger vaket till typ halv fem!.. idag är det så blåsigt och kallt så idag ska jag nog inte göra ett piss...ska jobba senare idag med...får se hur de går...inte så sugen o de kommer ett sällskap  på 30 pers... kul... inte dirket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0