Depression

Asså jag tror seriöst att jag kommer få en väldigt djup depression om det inte händer ngt snart.. asså det händer verkligen inte ett jävla skit här på öland.. det blir bara mörkare o mörkare nu när man har ställt om klockan.. den här dagen ahr gått så himmla slött så ni förstår inte! regnigt väder och inget att göra sen nu i veckan är de höstlov så då kom mer min bror bva hemma hela veckan.. får väl hitta på ngt med honom...

jag ska nog börja läsa massa böcker så jag har ngt o göra när jag inte har ngt att göra vilket vill säga ungefär hela tiden! min första bok ska nog bli nattfåk av johan thorin eller va han heter han som skrev skumtimmen iaf.. sen får vi se vilken bok det blir... jag vill verkligen komma ifrån denna lilla ö.. ÄLSKAR den på sommaren.. men nu? ne usch o fy faan vill verkligen itne vara här... det händer verkligen inget på den här ön förens vid påsk.. förstår ni hur tråkigt det är på denna sketna ö!?

imorgon vet jag inte vad jag ska göra.. känner inte för att göra någonting just nu.. ligga kvar i sängen en hel dag vore inte helt fel.. kanskle gör det imon.. ni som läser de här ring mig eller någo jag måste hitta på ngt snart innan ajg dör av tråkighet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0