Stockholm dag 1!

igår satte sig jag och emma på bussen upp tills tockholm.. sex-sju timamrs lång resa hela vägen upp till storstaden... hade lite nyfikna pensionärer bakom oss som ville veta allt vi gjorde... herregud lixom skaffa ett eget liv.. sen stanande vi i ringarum(som alltid) och åt en kebabtallrik mycket gott och mättande:) sen blev det lite inhandlingar av tidningar eftersom de vi hade med oss hade vi redan läst ut både en o två gånger så vi behövde lite nytt att läsa:P sen kom vi till t-centralen jävligt trötta och vi ville verkligen bara komma fram.. vi hittade efter mkt omoment till rätt perrong o tog tuben ut till bagarmossen=) där välkomnades vi av anki o lars.. haha o vilket välkommnadne:P haha sen satt vi o pratade med anki en sväng om allt o ingenting.. sen gick vi ner o bäddade iordning o ja ville promt ah fönstret öppet för de avr så varmt.. sen upp till anki o snacka ännu mer skit.. sen kom julia o henens kompisar hem:P hehe hon o jag ska ah ett litet snack senare tror aj<.P vi har mycket att prata om=) sen lev det sängen.. men ja kunde inte sova för jag frös så otroligt mycket men ja fick itne stänga fönstret för emma för hon tyckte det var skönt o ja orkade inte hämta en filt så jag fick helt enekelt ligga där och frysa..

idag.. ny dag emam och anna skulle göra stan=) o vi har hunnit emd allt möjligt vi har shoppat gärnet o köpt allv vi skulel köpa.. nästan.. jag ahr lite kvar men ja ahr ju en hel vecka på mig att shoppa så ingen panik där inte:P sen åt vi lunch/middag på en resturang.. oxfile och potatisgratäng och ett glas rött mcyket gott.. eller ja emma drack ett halvt glas vin för hon spillde ut halva glaset hur hon lyckades med det vet vi inte.. det är helkonstigt för oss för ingen förstod hur hon gjorde.. hon måste ha på ngt konstigt vänster vält det fast hon höll ändå i glasfoten.. mycket underligt.. sen åkte vi hem till bagarmossen igen och nu ska vi göra oss iordning för att åka in till stan igen och gå på footloose=) det ska bli väldigt roligt!=) skriver emr om kvällen och morgondagen imorgon någon gång=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0