se lägenhet/rum

Jaha nu ska vinsart åka och titta på min lägenhet/rum i rissne.. ska bli pänannde och se hur det egentligen ser ut=) har bara sett bilder men det är svårt att se helheten.. komemr nog älska det...har sett början på step up the streets också.. grymt bra än så länge och den kan bara bli bättre=)

igår var jag me julia o hennes kompisar o dessan o satt o snackade lite mycket intresant och troligt..lärde dem ett o annat:P hehe kanske ite ska lära 16 åringar ölspel men va fasen  nån måste ju lära dem:P så det stod ajg och dessan för:p haha sen blev jag sjukt sugen på mcflurry vid tolv tiden, dessan med o julia var lite småsugen men jenny orkade inte.. så vi tapppade bort ämnet o pratade om ngt annat... sen vid halv två så kom de upp på tal igen och då åkte jag och dessan till mcdonalds medans jenny åkte hem o ch julia gick o la sig.. det var inte världens lättaste att hitta till mcdonalds asså för man fick köra runt som värsta omvägen.. men vi körde aldrig fel.. tycer jag är bra gjort för två vimsiga ölandstjejer...så vi fick måran mcflurry och åkte sen hem och sov.. mycket gott med lite glass i magen:P

Kommentarer
Postat av: anana

hur går det för dej bruden? :D

2008-08-24 @ 15:05:04
URL: http://hoeswannaknow.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man ska inte umgås med henne har jag ju sakt de är ingen bra människa ;)

2008-08-26 @ 10:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0