va händer?:O

tog mig en liten powernapp tidigare idag på typ två timmar.. kändes att de var behövligt eftersom jag inte sovit mkt de senaste nätterna... imorogn börjar jag ju inte förens elva så det är skööönt!! går till fyra så de e inte så långt pass:D skönt skönt.. får se vad morgondagen har att erbjuda.. blir nog mest plugg tror jag.. haha var ute  och diskade förut.. "te killen" var där men ajg totalt iggade hnom.. sa knappt hej.. sa inte ett ord.. jävligt skööönt :D hhaha EVIL! men va faan nu kanske han fattar att ja inte vill ha ngt med honom att göra... pucko... försöker få tag på emmaliz men de verkar vra svårt as hell! hon svarar inte i telefon.. inte på sms inte på fb.. va håller hon på med kvinnan! EMMALIZ VAD GÖR DU!!!???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0