Bidrag sökes :D

Okej vi börjar med det viktiga.. min dator är DÖD! den går verkligen ibnte igång längre :( jag måste köpa en ny.. jävla skit... så om någon vill skänka lite pengar tar ajg gladeligen emot :D

Helgen avr jättebra ajg ahde svin kul.. ja o marie såg på saw filmer i fredags för att komma ihåg det som hänt.. men vi gjorde ett break när idol var... mycket givande ;) på lördagen var det dags för halloweenparty! whohoo! Jag, Malin, Marie och Prisca hade en lite förfest hos prisca sen vid sju tiden gick vi till nästa förfest och kolalde lägetdär.. det var rätt dött så vi drog vidare till nästa förfest de hade hyrt en stor lokal men massa folk.. ja o malin tyckte inte de var så jättebra så vi drog vidare till nydala där det var ett helt lägenhetshus som hade fest så de var fest på avrje våning.. tror de var typ 6 våningar elelr ngt sådant.. heeeeeeeelt galet!

 send rog vi vidare till corona.. precis när vi kommit in gick brandlarmet.. great! men de var falskt alarm så ingen panik där inte ;) sen dansade vi o ahde svin kul... blev dock jävligt irriterad på en bartender som inte vilel hälal upp en shot till marie... heeeelt störd.. jävla pucko... sen stängde de vid två så då avr de dags att dra sig hemmåt ;) men först ett litet besök på balooo :P slutade med att man låg hemma vid 4.. trevligt trevligt.. söndag = DÖD haha jag låg däckad i sängen till tyå tre halv fyra.. sen tog aj en dusch o gjorde mig iordning inför kvällen.. jag marie o prisca skulle ju se på saw VII i 3D.. ASBALLT! hehe sen när vi kom ehm kunde jag nte sov.. fick upp konstiga bilder i huvudet så fort jag stängde ögonen sen trodde jag serriöst att det låg ngn under sängen... galet...
sen i måndags skrev jag min rapport helt o hålelt och ajg blev klar! heeeeelt sjukt men sant! jag blev klar med rapporten! lovely! haha såg ni pensionärsjävlar i måndags? mitt nya favvo program! älskar det! igår gjorde ajg inte mkt helelr kopplade av och avr inne i stan en snabbis för ajg ahr fått punka på min cykel så jag avr tvungen att köpa ett punkakit så jag kan laga det (läs hanna) ikväll komemr hanan förbi för vårat lilla onsdagsmys :D bjuder på ett klipp av pensionärsjävlar.. helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0