vart tog solen vägen?

i måndags städade jag mitt rum.. det todhela dagen för ja orkade verkligen inte göra det.. men de var faktiskt lite avbrott här och var som åka till stan med emma o så men jag fick de faktiskt städat hela rummet...nästan:P på kvällen gick jag emma och lisa ut o gick.. vi gixk nere vid stranden de var väldigt vackert och jätte skönt!=) sen blev vi uppbjudna på e kopp te uppe hos gith.. de slutade med två kopapr te de var trevligt.. hittade massa goda drinkar i giths nya drinkbok=)me like=)=) sen givk vi hem i mörkret.. de var faktiskt inte så kallt som jag trodde de skulel vara de var rätt skönt faktiskt=)

i tisdags åte emma och jag o tränade bra oss sen åkte jag hem för att fortsätta med mitt städande.. damsög o torka golvet:P hihi så de tog mig ungefär 24 timar at städa mitt rum.. bra jobbat anna!!:P hahah sen gick jag o emma ut o gick.. världens längasta runda... elelr inte:P sen har de varit pboblem med emmas bil för hennes batteri har tagit slut i bilen och de får inte upp bagageluckan för att ladda batteriet...och sen fanns det ingen pluspol under motorhuven så de kunde ladda batteriet vilket är konstigt för de finns de på de flesta bilar... men efter ett tag så fick de äntligen upp bagageluckan så de kunde ladda batteriet så nu är emma snart ute på vägarna igne med sin merca:p haha

igår åkte jag jenny och emma in till kalmar... på öland var de jättefint väder så vi hade vårkläder på oss.. ju närmare kalmar vi kom så blev det gråare och gråare o tillslut började deregna... inne i kalmar vräkte regnet ner! vilket jävla skitväder! men vi lyckades faktiskt att klara oss undan regnet för vi gick ute när det inte regnade så mkt=) så de gick bra iaf.. ja jag vet inte va de var med oss igår men jenny kunde inte köra bil:P hon fick inte 3 motorstopp under dagen.. nej nej nej intealls:P haha men de var roligt iaf=) sen åkte vi hem.. jag gick ut o gick en liten promenad o jag har verkligen blivit en nattuggla är inte ett dugg trött på kvällarna längre:( hade lite svårt för o somna igår la mig vid 12 halv ett typ men kunde inte somna förens två... mycket som snurrar i huvudet på en...


idag ska jag snart åka till kondis i köping för frukost/lunch med gith och lisa=) sen börjar ajg jobba vid tolv idag.. de blir en lååång dag idag men de går bra=) tror inte de blir så mkt att göra idag om jag ska vara ärlig=) men vi får se hur de blir.. jobbar hela helgen förutom lördag för då fyller pappa 50... han blir gubbe nu asså:P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0