helt oväntat...

jaha igår så blev det utgång... lite oväntat eftersom jag var inte alls pepp på de utan ja hade verkligen intgen lust eller pengar... sen sittar jag o emma o käkar på bykrogen o sen helt hux flux sitter jag i en bil påväg in till kalmar för att gå ut.. började med en förfest hos elina.. mycket roligt o träffa dig o stina igen:p hehe ni är inte kloka nån av er.. sen bar det av till palace... asså man märker att man har mognat... det var knappt ngt folk och alla var assmå kändes det som... sen skulle vi åka hem... börjar med att gå mot bilen där vi möter lisas bror som har en kompis som har stukat foten så vi kör hem henne... men när vi ska åka därifrån så ber de lisa att stanna bilen så på ena soidan om mig sitter en och spyr o på den andra sidan sitter en annan och spyr.. o jag sitter där i mitten o kan inget annat göra än att småle llite:P de tog mig typ tre timmar från att vi hade lämmnat palace tills jag var hemma... shit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0