En (till) tripp till stan

Idag åker jag ju hem till mitt lilla öland... så jag ville ge ngt till familjen thorberg som tack för att jag har fått bo här...så jag frågade emma om hon ville följa med mig in till stan och köpa en bukett blommor=) sagt och gjort.. vi åkte in till stan.. köpte en bukett med rosor, liljor och en blomma som ja inte kan namnet på men de är långa o fina... sen blev vi lite småhungriga så det blev lunch på taco bar:) riktigt mumsigt=) lite dumt planerat att köpa blommor först o sedan äta men same shit...

sen skulle vi åka hem.. jag ber emma hålla i blommorna så jag kan stoppa ner kortet i plånboken.. hon börjar leka tittut.. sen komemr det en helt främmande människa bakom mig o precis när emma tar ner blommorna o säger tittut tittar han på emma o en en gång har emma skämt ut sig...sen förföljer han typ oss..:P haha nu ska ja åka in till staden igen och lämma tillbaka mitt terminskort o få lite pengar tillbaka:) lycka:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0