en heldag i kalmar

ja igår var jag en hel dag i kalmar.. började med att träffa sofie och elina.. vi fikade på kullsenska..älskar kullzenska detr finns inget mysigare fik.. sen satt vi o pratade om allt som hade hänt sen sist vi sågs..sen var elina tvungen att jobba så hon gikc och jag o sofie gick på stan o gjorde lite ärenden:P sen var hon tvungen att åka hem och städa för hon skulle få gäster ikväll... shit nu när jag skriver de här så känns de som om vi är typ 30... men jag är fortfarande under 20! sen så skulle ja glfja med min syster till ikea för o handla mass agrejjer till hennes lägenhet... vi kom till ikea vid 4-5 ungefär.. och åkte därifrån vid 9... snacka om att de tog tid.. men vi handlade verkligen allt! tänk er allt man behöver till en lägenhet förutom vitvaror, toa o dusch.... vi köpte allt från glödlampor till köksbord o stolar...men de gick bara på ca 8500....

sen när vi ksulle åka hem... ligger de en polisbil i häcken på mig o pressar mig som faan.. de kändes nästan som att han ville att jag skulle köra för fort så han kunde sätta dit mig... pucko till polis... sen skulle vi Bära upp alla saker två våningar till saras lägenhet.....utan hiss.... det var tungt och jobbigt...sen kom de roliga.. pussla ihop allt..det blev skitsnyggt! jag vill xå ha en egen lägenhet o kunna inreda...sen åkte jag hem o la mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0