But you should know that I loved you all along

okej nu fick jag en sånhär stor fundering.. och det gäller efternamn när man gifter sig.. man kan ju välja och ha dubbel efternamn om vi säger att karin johansson gifter sig med lars berg så kan de välja att heta johansson-berg så deras son kanske heter karl johansson-berg ch när han gifter sig kanske han träffar en tjej som heter frida karlsson-lilja och de båda vill behålla sina efternamn kommer de då heta johansson-berg-karlsson-lilja? får man ens ha så långt efternamn? ja menar kan man göra så? det är något jag har funderat på denna söndagsmorgon.. för då har man ju ett dubbel dubbel efternamn... jobbigt att presentera sig lixom hej jag heter karin johansson- berg-karlsson-lilja.. snacka om att vricka tungan... ne men ni fattar... får man göra så eller måste man bestämma sig för ett efternamn då? eller kan man ta ett namn från den ena o ett namn från den andra så de kanske blir berg-lilja? hum.. tåls att tänka på.. Tjing;)

ILUAB

Kommentarer
Postat av: Emmaliz.

funderar du pa att gifta dig eller?:p Edstrom Larsson r ju gansk fint;)

2010-01-10 @ 17:47:44
Postat av: Anna.E

Ja jag har hållt fårgan inom mig så otroligt länge... men de känns dumt o fråga...

2010-01-10 @ 23:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0