läppar mot läppar-kyssjukan?

har avrit nerepå vårcetnralen nu och tagit proverna för körtelfeber.. jag hoppas verkligen inte jag har det fär jag vill verkligen inte vara sjuk längre nu.. vill vara frisk o kunna jobba precis som vanligt.. jävla skit att det ska komma nu mitt i sommaren... usch... idag har jag gråtit massor.. o jag vet inte varför... men mina tårar har runnit som fasen asså.. de var ungefär samma sak som hände i torsdags på jobbet.. jag vet inte varför jag gråter så mkt nu för tiden men de kan bara inte sluta... det fortsätter o förtsätter... jag käner mig inte ledsen i övrigt men de kan komma av små grejer.. typ att jag ser ett litet barn som är jätte lyckligt elelr att jag känner igen mig i ngn situation.. som idag grät jag kanske en halvtimme bara för att jag såg solen bakom molnen.. va e de om lixom? vem gråter för att den ser solen? jag fattar inte va de e som händer med mig..

jag tror helt seriöst på att vissa människor är menade att träffa varandra.. såg en dokumentär idag om ödet och det förbluffade mig verkligen.. saker o ting sker inte bara hux flux de finns en mening med allt som sker och jag har kommit fram till att jag skulle nog vara sjuk denna vecka för att inte bli det när vi åker till turkiet vilket jag tycker är skit bra.. jag tror mer och mer på ödet.. allt som sker sker utav en anledning.. jag tror att människor som ska leva resten av livet ihop träffas för att ödet vill att de ska träffas.. sen tror jag att det är lite ens egen förtjänst att man håller livet ut oxå.. för det är inte ödet man är kär i utan personen man träffar men jag tror helt fullkomligt på ödet mer o mer för var dag som går..

ikväll blir det en lugn kväll som de senaste fem kvällarna har varit nämligen framför tv..morden i midsommer är ju ikväll=)det är en av de bästa mordserierna tycker jag.. men d e lite roligt oxå.. hur många människor bor det i midsommer lixom:P hehe hälften måste ju typ vara döda:P men först blir det nog alsång på skansen elelr så blir det dokumentären om michel jaksson.. ja har inte bestämt mig än men förmodligen blir det allsång..

jag har inte kunnat prata så jätte mkt dessa dagar så när jag väl får tillbaka min röst.. asså shit ja kommer ju inte kunna vara tyst;) jag har kommit fram till att talan är nog både min styrka och min svaghet..kan ju säga fel grejer ibland men asså ja hoppas ni tolkar allt rätt.. ne nu blir det allsång

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0