Ölandstjejerna var festens höjdpunkt!=)

Igår hade jag och sandra planerat att ha en liten fest vi viste inte vart vi skulle utan vi skulle börja hemma hos henne i Nybro med lite drinkar o tjejsnack så jag och sandra åkte från ön runt fem tiden över bron:) vi stannade på ica maxi för att handla grejer till drinkarna och lite mat. sen brummar vi vidare till nybro. När vi komemr fram är kl runt halv sju o vi är super hungriga så vi käkar mat och sen börjar vi blanda lite drinkar=) det var nog de äckligaste vi druckit de blev varannan dricka varannan en chipsbit:P sen sket vi i drinkarna o gick över på vin och öl istälelt:P och körde ett ölspel ja de tog ju inte så lång tid innan man blev lite rund om fötterna efter man klunkat vin:P mende var roligt.. sen går vi till en kille som heter adam som har ngn fest där sandras pojkvän är med han bor typ 200 meter bort:P

första intryket av de tjejer som var där var "snobbtjejer" men oj va fel jag hade om de:P vi går runt o minglar lite och snackar om lite allt möjligt och är oss själva.. sen sjunger vi lite på singstar men man låter inte så bra eftersom man för de första inte kan sjunga när man är nykter sen när man e påverkad så låter det förjävligt men de gick bra iaf:P  sen satte sig o o sandra oss ute på balkongen o snackade o då kommer alla möjliga människor ut dit o jätte trevliga o vi prtatar och är sociala och helt plötsligt är vi festens höjdpunkt de tycker de e skithäftigt att vi inte pratar som man gör i nybro:P och att vi e hur häftiga som helst:P jag oc sandra fattar inte hur de kan tycka det men så är det:P alla kan itne vara som vi:)haha o vi var ltie dumma för när vi skulle gå från sadras lägenhet till den här adam så ska vi ha med oss dricka men vi tar inte med oss flaskorna utan vi blandar hemma och häller över i petflaskor:P lite fjortisvarningar här:P

sen helt plötsligt säger han som har festen att festen är slut o klockan är typ halv två.. men vi vill inte gå hem än men va ska man göra? så vi ordnar en liten efterfest hos sandra o henke, det var jag sandra henke jonas o kajsa jonas o kajsa var hur jävla underbara som helst underbara människor som verkligen inte är som andra nybrobor:p.. vi spelade ett spel där man skulle gestikulera(eller hur det stavas) ett ord allt från motorbåt till hålslagare.. jävligt roligt.. och stackars kajsa akulle upp o jobba kl nio på morgonen idag så de gick hem runt halv fyra.. då var vi oxå ganska trötta så vi gick oxå och la oss

idag har varit en seg dag väldigt seg.. man ahr inte orkat göra så mycket:P vi har ätit och sett på vänneravsnitt hela dagen:P jag åkte hem runt 4 för att försäkra mig om att alkoholen försvunnit.. men ja ska säga er att det är ingen höjdare att köra bil en timme.. de var verkligen jobbigt att hålla ögonen öppna:P men nu är jag äntligen hemma o jag hade de så sjukt roligt igår! vi måste göra omd etta kan jag säga er=)


Kommentarer
Postat av: Sandra Svensson

Lätt att vi ska gumman (:

2009-01-30 @ 22:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0