Hurtig!

Idag skulle jag få en sån lång och skön sovmorgon eftersom jag inte har sovit ut på länge... men gick det? nejdå! för då kommer snickare som ska fica vårat tack kl 8 på morgonen o börjar klampa runt! va i helvete då! så anna fick gå upp kl 8 på morgonen fick inte alls sova ut.. ajg får helt enkelt göra det imorgon elelr något annars vet jag inte om jag kommer palla jobba... sen idag har jag varit på arbetsförmedlingen idag med och bekräftat att jag ska gå under ngt som heter ungdomgarant o jobba på bykrogen 40 tim/v.. kommer bli kul tycker ajg.. så man får lite rutiner igen för man börjjar bli lite trött påatt bara gå omkring o gå..

sen åkte jag till gymmet och var där i 80 minuter.P det var sjukt jobbigt men det var skönt när man väl kom till duschen och fick duscha.. tror inte en dusch har varit skönare än då:) sne åkte jag hem och skulle bara lägga mig i soffan i tio minuter bara för o slöalite.. men jag somnar..så går det när jag är trött o inte få sova ordeentligt om nätterna så jag sov en timme på eftermiddagen en iten power nap:P när ja vaknade lagade jag mat o sen fick jag ryck att åa och simma.. eftersom de har kvällsimmning på badhuset ikväll så tänkte jag att man kunde åka dit o simma lite:P så jag ringde gith o hon var på sen ringde jag emma, som satt o pluggade elelr ja hon försökte men hon hade ingen inspiration så hon var på internet istället men hon skulle föja med ikväll med:) skönt med lite simning:)

känner verklgen att jag e på gång nu:P ska packa väskan sen bär det iväg till badhuset=)

liten uppdatering här... jag åkte o hämtade emma sen åkte vi o hämtade gith på krogen och kolalde va de hade gjort i de är så fint så fint att vi kan öppna på fredag=) UNDERBART! sen åkte vi upp till gith så hon kunde hämta sina badkläder.. då krossar hon en fönsteruta.. smiiidigt mn men hon hämtar sina badkläder o låter glaset ligga tills vi kommer tillbaka.. sen så ska vi hopap i vattnet o de ghåller på att göra några tester med vattnet så det är lite kallare än vanligt.. men de var bara en grad kallare men de kändes tydligen för emma och gith simamnde bara två längder sen satte de sig i bubbelpoolen.. ajg däremot simamde mina 40 längder! bra jobbat anna! sen åkte vi hem o nu ska jag sova.. ska upp tidigt i morgon för o gå på gymmet innan jag börjar jobba vid tio snåret sen på kvällen blir de tacoparty med jobbargänget=) HÄRLIGT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni verkar ju inte riktigt kloka där nere! Inte nog med att ni går på gym, ni går ju upp omänskligt tidigt!!! Puss!

2009-01-29 @ 19:47:29
Postat av: Anna.E

vem är du som kommenterar anonymt?:S

2009-01-29 @ 21:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0