Hemmafru?

man börjar känna sig lite som en hemmafru:P haha gick upp vid kvart i åtta i dag har gått upp den tiden en vecka nu! Bara mig! sen åkte jag och hämtade gith som hade försovit sig så hon fick snabbrasta wilma.. väldigt snabbt.. sen bar det ner till badhuset för att gymma.. var på plats inne i lokalen halv nio o gick på bandet:P motionerade i 50 minuter sen in i duschen.. det var skönt för jag ökade hastigheten på gångbandet och gick tio minuter mer på crosstrainern:P bra mig så jag var trött efter det träningspasset!=) sen åkte jag o gith o handlade o under tiden vi gick o handlade blev jag sugen på att baka bröd idag så jag köpte ingredienser till det med:) sen när jag kom hem åt jag en enormt god frukost:P havregrynsgröt med äppel o kanel.. mums=) efter att ha legat en liten stund på soffan för o vila mig o smälta maten drog jag igång med brödbakandet:)

jag har gjort de här bröden förut så jag viste hur jag skulle göra... trodde jag:P så jag blandrar alla ingredienser trodde jag.. sen när brödet ska gäsa.. tror ni int eja glömde ha i jästen!? va faaan.. aja tänkte jag.. de var bara börja om från början o denna gången var jag vääääldigt nog med att inte glömma jästen:P o de gjorde jag inte.. det blev tillslut 4 fina limpor.. goda dessutom:)

Måste säga grattis mormor på 78 års dagen idag.. ska fira henne mer ordentligt med all släkt nästa lördag.

Sen idag har jag fått en otroligt bra och god nyhet! Emmaliz kommer hem om exakt 90 dagar:D:D:D(27 april så slipper  ni räkna) det är sjukt nära! längtar som as!kan knappt bärga mig!!!:D:D saknar henne jävligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0