Första dagen

igår började jag med o gymma med gith och ewa denna gången.. emma hade praktik så hon fick sin motion på annat sätt:P körde tio minuter extra igår på gymmet så det kändes skönt:P sen blev det frukost hemma hos gith gott med mat i magen efter ett hårt pass.. knäckebröd är ibland så otroligt gott o de känns som man kan äta hur många som helst ibland:) sen stack vi iväg till krogen för min första dag inne i köket:P fast vi började med och göra krogen fin.. vi diskade ALLA glas och putsade dem och dukade upp borden gjorde snyggt i baren så den var ren och snygg sen böjade vi med matlagningen.. eller ja vi förberedde för idag:P vi gjorde fiskgrytan, aioli, vitlökssmör, skalade potatis, gjorde iordning karljohanssoppan o lite annat smått o gott..

på kvällen hade vi bestämt att ha en liten personalmiddag så vi började göra iordning tacos till oss alla:P det var riktigt gott även fast man inte var så hungrig så åt man iaf:P men det var gott o trevligt:) alla var på bra huör o de kändes som att alla var taggade för oh börja jobba igen.. jag ska vara ärlig de har kkliat lite i fingrarna nu den senaste tiden eftersom man inte har haft så mkt att göra om dagarna och sen få in lite pengar e ju aldrig fel:)

sen ahr jag en liten undran.. det är ngn som kommenterar mina inlägg vilket är skitkul men den personen gör det anonymt:P vore roligt om man fick veta vem de var som kommenterade:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0