Stupid girl;)

hahaha jag kan inget annat än att bara skratta åt mig själv... jag e verkligen inte smart.. igår när jag kom hem efter harrys så satte jag mig id datorn en snabbis.. elelr rättare sagt jag lägger mig i sängen med datorn..sen när jag flyttar ena benet råkar datorn dunka in lite lätt i väggen och två sekunder senare dör datorn.. jag tänker " shit helvete nu förstörde jag datorn.. testar att starta om den den startas men stängs av lika fort igen.. helvete tänker jag nu är det kört försöker starta den igen men de händer samma sak.. då tänker jag den kanske e överhettad så jag låter den vila tills imorgon sagt o gjort när jag vaknade idag så försökte jag starta datorn och den stängs inte av direkt.. yes tänker jag den var bara överhettad;) men efter ca 30 sekunder stäg den av igen.. helvete! s¨jag försöker starta den igen men den stängs av lika snabbt igen... sen så är jag påväg o ringa ngn så jag kan få reda på vad problemet är men sätter först i laddaren i datorn för att se om den funkar då.. hehe och självklart gör den de..så de var bara slut på batteri i min lilla dator.. är man inte smart så säg;) Tjing;)

ILUAB

Kommentarer
Postat av: Maria

du är smartast,

kommer ihåg alla dina frågor på lektionerna:

"varför har alltid alla disney-figurer handskar på sig ??????"

höhö ;)

2009-12-13 @ 11:03:32
URL: http://mariasdemoner.blogg.se/
Postat av: soffan

hahahah detdär har hänt mig ett x-antal gånger också.....man tror verkligen att man pajjat datan hahah:D

2009-12-13 @ 21:58:22
URL: http://sofivestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0