I will learn to love again...

okej dagen som varit har varit väldigt väldigt lugn... vaknade 8 i morse o gick ut o gick sen åt jag frukost och såg på en film sen somnade jag till en runda o vaknade runt tolv då var jag så sjukt pigg så ja gick ut o gick igen.. det har blivit så skönt att gå ut o gå så det är helt galet...sen bar det iväg till krogen hade inte jätte mkt bokat idag så jag klarade mig nästan själv.. ewa fick ta hand om avhämtningen men annars gick det jätte bra.. vi har bara öppet två helger till sen så har vi ett litet juluppehåll.. kommer bli skönt me lite ledigt o vara ledig på helgen:) men jag kommer sakna krogen med så jag kommer vara taggad som fasen sen när vi öppnar igen=) riktigt nice=)

slutade vid tio idag så då åkte jag hem och tur som jag hade så visade de beck på tv öga mot öga.. jag har inte sett den så jag kolalde på den.. den var faktiskt bra tro det elelr ej men de märktes att den gjordes för ett bra tag sen;) sen när den var slut så satte jag på snuten i varuhuset.. den var faktiskt riktigt rolig.. hah så den rekomenderar jag om man vill se en lättsam och rolig film=) och nu sitter jag och väntar på ett samtal från Anna för de e inne i kalmar o festar o jag har lovat o hämta dem så hon skulle höra av sig när jag skulle köra.. lär ju bli ganska snart så nu sitter jag och slötittar på tv lite.. men det e verklgien inga bra programm såhär sent.. men men hoppas alla haft en trevlig lördag:) imorgon är det söndag oh jag ÄLSKAR söndagar!=)

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0