Caught in a bad romance

okej dåligt med uppdatering här men jag ahr ahft fullt upp:P hehe i måndags bakade jag för första gånen i mitt liv gifflar och får jag säga det sjävl så tyker ajg dem blev jättegoda men fy faan va jag svor! man skulle ju få degen rund o jag fick inte den rund.. jag vet inte hur många gånger jag försökte! det är vid sånna tillfällen man ska vara pizzabagare! så ajg fik nöja med e att den blev rektanulär typ:Phehe sen i tisdags så skulel vi fira stevens 65 års dag så då hjälpte ajg gith med alal förberedelser och sne på kvällen så forade vi honom o han firades oredentlig han var verkligen supernöjd med dagen oh kvällen=)

i onsdags så var ajg hårmodell åt Anna åkte in med henne i snövädret vid nio på morognen o så började hon fixa mitt hår så ajg var klar vid 12 typ:) sen satt jag o väntade till hon hade gjort klart alla andra modeller och hgon var verkligen jätteduktig! oh ajg avr supernöjd med mitt hår och smink!:) sen igår så jobabde jag på krogen.. det var itne mkt o göra men de var kul iaf.. idag ska ajg oxå jobba men först så måste jag städa hgålelr p åatt ladda ipoden så de blir lite roligare:) Tjing;)

ILUAB

Kommentarer
Postat av: Anca

Hur stavar du till jag egentligen. vet du inte att det stavas JAG och inte ajg.

2009-12-20 @ 10:52:19
Postat av: soffan

vad duktig du är på att stava Anna! ;) säger bara: läs igenom texten.........

2009-12-20 @ 17:32:35
URL: http://sofivestin.blogg.se/
Postat av: Anna.E

Jag orkar inte läsa igenom texten ja skiter i hur jag stavar.. ni läser den ju iaf;)

2009-12-21 @ 01:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0