Allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort..

okej jag ahr funderat över det här med alkohol asså vissa människor har inte någon som helst respekt för alkoholen och dens påverkan.. jag säger itne att jag är nykterist jag tappar kontrollen ibland när det gäller alkohol men jag tror inte jag har skadat någon annan på grund av alkohol.. jag blir bara gladare=)..asså som vissa männsikor som inte över huvudtaget skiter i om de ahr druckit och sätter sig i en bil sen och kör hem.. ja menar tänker det på va de gör då? för de har ju ansvar för dem som sitter i bilen man har inte full koll när man har alkohol i kroppen och jag tycker det e lite läskigt när jag har väntat tolv timmar sen jag drack och sätta mig i en bil för jag vet inte om jag är riktigt kapabel till det.. därför tycker jag att alkolås är en väldigt smart uppfinning... funderar starkt på att köpa ett för då vet jag iaf att min bil går inte att starta om man har drukit alkohol oh det är en bil mer... för vissa väntar inte ens 6 timmar med att köra bil o då e man fortfarande onykter tycker jag.. vist det beror påhur mkt man ahr druckit men en utekväll slutar sällan med två glas.. så det tycker jag är respektlöst! det var bara lite tankar från mig om alkohol..Tjing;)

ILUAB

Kommentarer
Postat av: Emmaliz

Väldigt kloka ord Anna!

2009-12-14 @ 01:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0