Heldag med klinta=)

dagen började med att sara ringde vid halv tio o frågade om jag ville med och ut o gå=) självklart säger jag=) sen när hon kommer o hämtar mig för vi ska gå i slottskogen så har hon sin söta labrador med sig på ett halvår i baksätet... men innan vi har kommit fram till gith så sitter hon i mitt knä typ.. de kändes som att hålla i en vuxen bäbis:P ahahah sen åkte vi till slottskogen.. jag gtih sra wilma o ailie:P riktigt mysigt även om första biten var en liten träng väg:P vi avslutade hela rundan med garderobstrappan.. elelr som gith sa.. helvetestrappan:P hihi de blev lite flåsigt där:P sen åkte vi till ica för att inhandla lunch.. vi gjorde världens godaste soppa till lunch sen kom emma upp med efter hon hade slutat skolan:)

vi bestämde att vi skulle gå på bio ikväll.. såg en otroligt bra film... asså man mår så bra efter man har sett den så det är helt sjukt! på vägen hem kör vi en raggarrunda i borgholm.. helt dött!!! vi såg två personer.. varav en vi tutade på:P hahah har man tråkigt så har man.. sen körde vi till gith för en kopp te.. under teet så tog sara o jag revanch på matspelet med lite tur:P men vi vann iaf:P sen hjälpte vi gith att hänga upp en lampa.. så emma ställde sig på en hög barstol för att nå upp till taket.. hon stog säkert på stolen i 20 minuter.. sen när vi ska köra hem kan inte emma köra för så fort hon spänner benet så skakar det som faan så sara får ta  över så vi kommer hem.. sen ska emma ringa ett samtal och då försvinner batteriluckan.. sara får stanna så vi kan hitta batteri luckan emma sitter i passagerarsätet och jag sitter där bak.. emma letar framifrån sen vet inte hon om att jag letar bakifrån så närhon nuddar mitt finger blir hon livrädd.. oj oj oj oj oj vad vi har skrattat den här kvällen och dagen.. vi komemr nog leva minst 20 år längre nu:P haha tack för idag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0