Håll i hatten

sen sist jag skrev har det hänt en del.. det hän der faktiskt en del i den arbetslösas vardag.. tro det eller ej:P i tisdags var jag och klippte mig och färgade håret!=) blev jätte nöjd.. det blev hur snyggt som helst.. det tråkiga är att man kan aldrig få till frisyren som frisören gör på en så det är lite jobbigt...men det blev skitsnyggt iaf... nu dröjer det väl ett halvår innan jag klipper mig igen.. haha jag klipper mig aldrig.. hatar att klippa mig.. känns som att allat hr bara försvinner...men det gör det inte men iaf..

i onsdags körde jag in min syster till kalmar astidigt.. jag fick ¨gå upp halv sju! helt sjukt tidigrt men man är ju snäll så:Psen hade hon köpt buzz så vi körde buzz när vi kom hem.. sens tack jag emma och sara och simmade det var lite roligt.. jävla lina som ite kan hålla sig på en kant! sen hade vi en tacokväll uppe hos gith=) mycket mysigt..och gott.. o satan va mätt man blev.. men sen när fruktmixen kom fram åt man iaf.. vi var som stora ballonger i magen sen... vi såg på att göra en pudel.. den var ritktigt riktigt bra... och ingen somnade!!!! helt otroligt!

sen spelade vi ett spel somingen vet vad de heter men de var ett frågesportspel som har med mat, dryck o vett o etikett att göra..d et var roligt.. tur att jag o emma inte hamnade på samma lag för då skulel vi ha förlotar så de skriker om de.. men de gick bra endå.. sara o ajg var riktigt duktiga.. o ja kunde mer än vad jag trodde igentligen... sen skulle vi sova.. då är det en flugjävel i rummet som låter som faan.. så jag tar på mig uppgifften att döda den.. och när jag försöker döda den.. missar jag hela tiden och i ett slag så skrapar jag mitt pekfinger i taket så jag har fått en liten sårskorpa där nu:( ont ont... men jag fick död på fluga sen iaf:P uppdraget utfört!!

på torsdagen åkte jag in till kalmar och såg på bio.. det blev stepbrothers.. riktigt bra var den och rolig med desutom=) sen igår var klinta gänget återigen o fikade på roberts.. nu börjar till och med ägaren veta vad vi vill ha.. ne vi hänger inte där så ofta.. neeeej då:P hah men de är så mysigt och så gott! och nu ska de få en soffa dit med.. den soffan kommer nog bli vår! de känns lite som vänner:P haha sen var det dags för jobb=) det var faktiskt roligt o jobba igår ja trodde inte de skulel vara de för jag var inte alls sugen på att jobba men det gick alldeles utmärkt=) och sen igår hade vi en kilel där som heter linus som provjobbade och det gick jättebra=) han var jätteduktig..

idag ska jag inte göra så mkt tror jag.. börjar jobba vid fem o innan dess ska jag nog bara ta det lugnt.. känns inte som om jag ahr sovit på flera veckor är lite sliten men men sånt e livet..hoppas det blir lika roligt idag att jobba som igår men de tror jag=) emma jobbar idag med,, kul kul=) sne skanske de blir en film i afton.. får se hur mkt klockan blir! ajuste det glömde jag skriva.. vi bokade biljetter till footloose i veckan! så den 14 november drar vi till stockholm!=) jag emma och amanda:P vi ska ha så grymt kuul!!! längtar som as!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0