VÄRLDENS BÄSTA DAG!!!

idag har avrit världens bästa dag!!! :D de började med att jag vickade åt Lisa på Teg.. gick jättebra jag har lärt mig otroligt mkt idag! jag är så stolt över mig själv! och eleverna var så otroligt gulliga! helt underbara de blev lite stressigt med sista lektionen för halva klassnv ar tvungen att gå pga skolfotografering men de gick kanoners!! sen åkte jag hem hit och så blir ja bjuden på en halloween fest hos marie och nu ve ja äntligen va ja ska ha på mig! :D sen skickar hanna ett meddelande där de står it's on like donky kong! jag fattar inget så ja ringer upp.. och då säger hon det bästa hon kan säga till mig... VI FICK LÄGENHETEN!!!!! :D så jäääävla bra! vi ska alltså flytta ihop o detta sker om en månad!!! EN MÅNAD!!! ska bli så jääävla skönt att jag slipper och bo kvar i korridor o dela kök! ska bli så skönt med ett eget kök!!!! :D :D jag längtar ihjäl mig! JAG ÄR SÅ GLAD!!! ska behålla denna känslan nu o bara le hela kvällen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0