The best time in my life!

gårdagen var heeeeeeelt underbar! zandra och arie hade gjort det så otroligt fint i deras hem! jättebra halloweeenfest! trevligt folk som var där med man träffade massa nytt folk.. satt ute mest hela kvällen kändes de som o snackade med alla människor som kom ut o rökte... man kan vara social bara för att man inte röker.. fick nästan en person att sluta röka för han rökte bara pga av att det var den sociala biten... men men sen åkte vi in till corona.. sjukt lång kö men det gick fort iaf :D  dansade så att svetten rann väldigt roligt kan jag äsga er! herregud det är sånt annorlunda partyliv här uppe än på ön! love it! nu ska jag snart bege mig mot flyget... flygbussen går halv tre flyget går vid fyra... ska sitta och sortera mina bilder när jag flyger.. kan ta sin lilla tid ;) jag mår ändå relativt bra idag om jag får säga det själv.. me tanke på vad jag drack igår....
Tack för en GRYM kväll!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0