hela dagen blir slit för ingenting...

länge sen sist men jag pluggar hela dagarna och då hamnar bloggen lite åt sidan.. förra veckan var verkligen en plugg vecka.. försöker göra så mkt som möjligt så ja slipper de när jag e hemma.. om två veckor är jag hemma igen :D sitter o lyssnar på sommarpsalmer.. de får mig att tänka tillbaka på den tiden då man fortfarande gick till kyrkan på skolavslutningen.. har inte gjort det sen typ högstadiet.. sjukt länge sen! men de e sommar för mig.. när man hör den blomstertid, idas somamarvisa eller i denna ljuva sommartid... DET mina vänner är sommar! :D
ikväll tänkt jag inte bra så mkt.. mest bara ta det lugnt :D full rulle hela veckan kan jag säga.. på söndag ska/får jag  vila :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0