halva veckan!

Igår blev det helt helt klart! kontrakt och liknande  klart så nu kan vi egentligen flytta när som men de kommer nog bli i november ngn gång. jag har verkligen FULLT UPP! idag ska jag ut till teg för o intervjua min handledare om diabetes typ 1 och sen ska vi gå runt på stan.. inte för nöjets skull utan vi ska leta efter reklamskyltar pelare dekaler osv.. för att se vad de finns för reklam till ett arbete vi ska göra.. sen i eftermiddag/kväll ska jag o hanna åka o handla inför helgens bravander! vi ska fira thnksgiving :D som vi gjorde förra året :D ska bli kul! nu måste jag rusa för nu har annika kommit för att plocka upp mig :D hoppas alla får en bra dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0