våga säga stopp!

Idag har ajg egentligen MASSA måsten men ajg gör det imon för jag har inte orken och ingen inspiration idag! jag har haft en lång tuff vecka med dålig sömn så jag sätter stopp nu och ger mig själv en ledig kväll där jag bara bryr mig om mig själ.. tittade mig i spegeln i morse när ja vaknade.. det var ingen vacker syn.. ovårdad som fasen! så ikväll blir det en rå om mig själv kväll o inte tänka på ngt annat! ska bli så skönt! 
ett paket färska jordgubbar blir susen till efterrätt... idag ska jag äta kycklingfile i limesås och ris :D MUMS!
Tänkte bara säga att jag tror att Eric amarillo har gjort årets "sommarplåga" om man ska säga så.. jag tycker den e grym.. den heter om sanningen ska fram.. de spritter i kroppen när man hör den o då tänker ja mest på musiken och inte på texten :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0