tredje maj

dagen har varit jätterolig och otroligt lärorik! har ärt mig massor.. fick ha praktikst prov idag med en nia så jag ledde lektionen och bedömde dem.. de var ite läskigt men väldigt roligt :D sen konflikthantering och allt möjligt.. det är så lärorikt när man får komma ut i verkligheten och inte bara prata om teori... imorgon ska jag ha en hel lektion själv med en nia vi ska prata om fisk... den börjar 08.00 och jag måste vara där senast 7 för att förbereda så de blir tidigt i kväll.. sitter o äter middag just nu... idag blev det en väldigt bra middag :P knäckebröd och en kopp varma koppen.. är inte så hungrig så det blir lagom.. jag o hanna ska kolla på en lägenhet till idag och sen får vi se om vi får ngn... hoppas hoppas... det snöade igår... helt sjukt... de snöade den andra maj! GALET!!! nehe nu blir det cold case sen kolla lägenheten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0