Stress, stress, stress

Länge sen sist nu men dessa veckor har vi så sjukt mkt att göra så man har lite press på sig.. igår var sista dagen på praktiken.. sjukt tråkigt! jag kommer verkligen sakna det.. jag vill bara ut i verksamheten igen och köra!det är va jag vill!! igår var jag och marie o såg på pirates :D asså den var såååå rååååbra!!!! de filmerna har allt! humor, drama, romantik, action allt!!!! så bra!! sen hade jag jättesvårt att somna igår.. somnade kanske inte förens halv två två.. viste inte va ja skulle göra.. idag har vi ett seminarium där vi ska diskutera en bok som jag typ har skummat igenom... jag har inte hunnit läsa hela.. så jag kommer prata väääääääldigt fritt.. får se hur det går.. sen ska jag skriv klar vfu rapporten... kul kul får se hur lång tid det tar.. ska försöka hinna med en uppgift till.. om jag hinner och orkar... nhe nu ska ja bege mig mot bussen.. tjaaaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0