lördaaaaaa

sorry för låg uppdatering men jag har varit superupptagen... igår gick ja i skolan från 8-15 sen när ja kom hem skrev ja klart rapporten och sen skrev jag ett arbete till.. sen fick vi reda på tentan igår med! :D Klarade den!!!! ska bara göra en liten grej till emd den men den är så gott som klar! :D idag gick jag upp runt 8,slängde in en tvätt och sen har dagen bara fortsatt... jag har tvättat, städat, diskat och lagat 14 matlådor så nu har man mat en vecka framåt ;) känns jätteskönt... marie skrev precis och det bli mys hemma hos henne ikväll.. skönt det :D har inte setts på ett tag nu så de ska bli kul:D har precis ätit lunch.. känns konstigt att käka frukost vid 8 o sen lunch vid fyra men ja ahr inte varit hungrig o inte hunnit äta heller för det delen :P nehe göra sig iordning kanske :P hoppas alla får en fiiiiin lördag :D imon ska jag plugga hela dagen...not funny...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0