If you only know

blir hem till Marie o prisca ikväll.... får se va de blir för film o se på... älskar att kunna va med folk där  man slipper ha på sig massa snygga kläder o bara va en människa.. i skolan kan man inte riktigt gå omkring i vad som helst men hemma hos Prisca o Marie kan man se ut som faan själv :P har inget smink eller ngt på mig och ser ut som en slashas.. o när ja kommer hem till dem kommer de se ungefär likadana ut.. underbart :D detsamma gäller när man är med Hanna.. helt underbara tjejer ja har fått träffa på:D står just nu mellan att cykla till Mariehem eller ta bussen.. tar ja cykeln kan ja åka hem när ja vill tar ja bussen går den sista 23.05 eller 01.05 så jag får se hur jag gör... har aldrig cyklat till Mariehem förut så man kanske ska göra det när det är ljust första gången för nu när det är mörkt ser allt likadant ut... så de blir nog bussen o har ja tur kanske Marie e snäll o kör hem mig om vi e klara efter 11 men före 1...

"Jag vill vara en tår,
födas vid dit öga,
fördas längs din kind,
dö vid dina läppar."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0