FAAAAAAAAANNN

FUCK!!!! i morse när ajg klev utanför dörren för att cykla till skolan var min cykel borta.. ngn jävel har snott min cykel!!!! FAAAAAAAAAAN!!!!! nu har ajg ingen cykel.. jävla skit.... tur at tja ahr min backup cykel mend en e dubbelpunka på så den kan ja inte använda.... aja har pluggat hela dagen.. hade en demonstationsuppgift mitt upp iallt.. jag o lisa skulel göra smoothies.. jag skakade som ett svin när jag skalade äpplet... haha men de gick bra iaf :D men fy faan va ja va nervös! aldrig varit det men jag var verkligen supernervös vet inte va de berodde på..men men.. är arg som fasen för att ngn har snott min cykel men de blir bra imon för imonkväll kommer hoffmaestro till stan o inget kan göra mig på dåligt humör då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0