sista kvällen i Umeå på ett tag..

sitter just nu o gör min fin.. har på mig en ansiktsmask.. så skööönt! amn börjar känna att de görja stelna nu :P haha ska ha på den i en kvart osen ska jag skölja bort de... hålelr på o packa inför hemresan... inte det lättaste kan jag säga! jag har för mkt kläder! jag har inte packat ner allt än och det är redan fullt! va i helvete lixom! haha nu kan jag inte öra ansiktet utan att det stramar! haha va roligt det känns... ikväll blir det mys med tjejerna ett sista hejdå innan jag åker hem :( kommer bli bandade känslor.. asså de e konstigt hur bra man har lärt känna människor under bara ett år... nu ska ajg forstätta o packa o välja bort saker jag inte komemr ha med mig.. jobbigt jobbigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0