min sista kväll..

nu har jag precis kommit hem från marie o prisca.. kommer ta ett tag innan jag ser dem igen.. lite tråkigt men jag hoppas de kommer ner till ön i sommar! då ska vi röja gärnet! :D sg iaf på the fighter den var bra.. riktigt bra.. sen gick jag o hanna hem i skymmningen.. har nyss kommit hem och det är inte ens mörkt ute.. sjukt.. man är inte van vid detta ljus.. helt otroligt.. ska snart sova.. imorgon åker jag till Uppsala :D ska bli såååå kul o träffa lisa :D sen på söndag åker jag hem hem.. längtar efter min ö nu :D hoppas alla har det bra.. jag känner mig lite sorgsen och glad på samma gång.. varför kan inte alla man känner finnas på ett  o samma ställe så  man slipper längta efter dem man saknar?
Kommer sakna er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0