you are irreplaceable....

idag är jag så fruktansvärt frusen! frysigt som ett svin ungefär heeela dagen.. suttit i en kall sal o frystit.. suttit o planerat inför tordagens första matlagning :D ska bliii så spännande.. fick kläder idag med... ent-shirt, förkläde o en hetta.. man kommer vara så snyyyygg! mon fortsätter planeringen o sen måste jag till teg med för att få ett papper underskrivet sen blir det tvättning på kvällen. sen har jag fått reda på att jag inte kan gå på Julias skiva heller har nämligen VFU då.. så det känns lite tråkigt :( men kan inte göra så mkt åt sken... så de e skiiit tråkigt! nu ska jag hoppa in i duschen o värma mig... eller ringa nån...

Kommentarer
Postat av: Hermannirene

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2011-11-24 @ 15:18:19
URL: http://hermannirene.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0