super

idag när jag höll på att städa kylen och frysen så fick ja värsta städmanin att ajg städade hela köket... så nu hoppas jag mina korridorsvänner fattar att de måste städa! gjorde en riktig grundlig städning golv till tak.. så nu e allt rent o snyggt igen så de känns skönt.. efter det orkade jag inte ställa mig o laga mat så jag gick till ica o köpte en sallad som amn får plocka ihop själv.. så gott.. deras guacaumole var de inte lite vitlök i :P hehe ikväll blir de tidigt isäng ska upp tidigt imon..  mitt munsår börjar försvinna med :D


Kommentarer
Postat av: Emmaliz

Eftersom huvudrubriken var "super" trodde jag du menade super som i dricker alkohol:p Men städning är oxå bra hoppas bara att de andra fattar vinken och tar tag i det nästa gång det ska städas!

2011-01-14 @ 07:25:07
Postat av: annica

Du kunde väl ha satt in en bild så man fick se hur köket egentligen skulle se ut!!!!!

2011-01-15 @ 13:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0