löööördaa!

idag har jag irrat runt med hela Umeå.. alla är på staden.. va fasen de e väl löningshelg nästa vecka? jaja hittade iaf lite bra o ha saker och en ny väska.. as nöjd med den od e var på rea så bara 200 spänn :D as sweeeet! de jag åkte till stan för var för att hitta ngt inför kvällen men de fick bli ngt annat för jag hittade ingen... den andra grejen varför jag åkte in var för att köpa en pincett så ja kan noppa ögonbrynen.. men tror ni inte jag glömmer det då!? så va gör man!? min ögonbryn ser ut som ett mcdonalds M nästan.. så jag gick till en granne o fråga om ja kunde låna hennes pincett... dagens räddning! måste verkligen köpa en pincett nästa gång... nu ska jag dra till Hanna som förfest :D ska bli kul o fest lite.. e så pepp!! förmodligen blir det till Origo ikväll.. hoppas alla får en bra lördag :D tjjjjaaaaoooo!

Kommentarer
Postat av: Trondmonica

I like your website. Good job.

2011-11-07 @ 10:19:27
URL: http://trondmonica.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0