Ljuva söndag :D

det blev inte något pluggande igår utan jag gör det idag istället ;) det går bra e nästan klar nu så det känns skönt.. ska bara låna en bok av Prisca för ja glömde den på ön märkte jag nu ;) men de löser sig.. och imorgon börjar min nya kurs.. ska bli så kul.. nu ska vi börja med ämnerna det har jag sett fram emot så det ska bli super roligt! :D det har flyttat in två nya personer i min korridor nu.. hoppas de e några trevliga människor :D har inte träffat några av dem än men de lär jag ju göra snart.. ikväll börjar solsidan :D såååå roligt de ska bli!!! ååhh längtar verkligen efter andra säsongen älskade första så andra kan ju inte bli sämre :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0