Fy faan va skönt!

oj oj oj.. herregud idag har jag varit väldigt effektiv... började dagen asatidigt för att hinna plugga lite extra på orden.. sen iväg till skolan o ha duggan.. när vi räknade papprerna höll vi på att dö.. tre sidor både fram och baksidor.. jisses... men de gick bra.. jag hade bara fem  så jag är jätte nöjd! :D så mcket tid man har spenderat för att klara av orden.. heeeelt galet! men ja klarade av de :D asabra :D sen när ja kom hem slängde jag in första tvätten och sen storstäda jag mitt rum så nu är det så fint så! sen har ja slängt i två tvättar till o sen nu har jag precis satt en deg.. herregud.. ja har hunnit med massor idag o än är inte dagen slut.. men nu ska jag vila medans jag väntar på att degen ska bli färdigjäst... jippi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0